TEHOKIINTEYTYSKURSSI<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

1. Viikko

 

Tavoite:       Kiinteytyminen

                      Syömisen normalisointi

                      Painon pudotus 6-8 kg

 

1. punnitus:                     66,1 kg

2. punnitus:                     65,6 kg (-0,5kg)

                     

Osallistun tehokiinteytyskurssille, jonka ensimmäinen kokoontuminen oli 8.6., jolloin tehtiin alkupunnitukset (1. punnitus) ja mittaukset.

 

Kuntoilu puoli on mennyt hyvin. Olen todella nauttinut lenkkeilystä ja salilla käymisestä. Endorfiinit virtaa hurjaa vauhtia kuntoilun aikana ja on niin ihanan helppoa hymyillä. Syömiset ei ole mennyt lähellekään niin hyvin kuin olisi pitänyt. Toivoin, että kurssille osallistuminen saisi minut pysymään ruodussa, enkä ahmisi. Tällä viikolla olen kuitenkin ahminut kahtena päivänä, tiistaina ja tänään perjantaina. (Itse asiassa jostain syystä ahmin nimenomaan tiistaisin ja perjantaisin! Mistähän tämä johtuu? Täytyypä yrittää tarkkailla asiaa.) Keskiviikon ja torstain elelin aika vähällä ruualla, koska olin ahminut tiistaina. Torstaina 15.6. oli toinen tehokiinteytyskurssin tapaaminen ja punnitus (2. punnitus). Paino oli tippunut 0,5kg. Ihan tyytyväinen olin, vaikka muut saivat parempia tuloksia. Minä yritän pitää maltillista tahtia ja pitää omat henkilökohtaiset tavoitteet mielessä.