Vailinainen. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Viallinen.
Valmistusvirhe.
Onko minulla palautusoikeutta?
Edes valitusoikeus?
Kun ei edes korjaaminen auta.
Olenko turha?
Poisheitettävä.
torstai, 24. elokuu 2006
Vailinainen. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Viallinen.
Valmistusvirhe.
Onko minulla palautusoikeutta?
Edes valitusoikeus?
Kun ei edes korjaaminen auta.
Olenko turha?
Poisheitettävä.
Endometrioosiyhdistys
http://www.endometrioosiyhdistys.fi
Syömishäiriöliitto – Syli ry
http://www.syomishairioistentuki.fi
Hyvän Olon Hoidot (vyöhyketerapia)
http://www.hyvanolonhoidot.com/
28.v. tytten, joka ihmettelee el.
Pieni p on tnnajatuksia, jotka tarvitsevat purkautumistien.
Kommentit