Mulla on julmettu päänsärky! Yleensä en kärsi päänsäryistä, joten uskon tämän johtuvan Synarelasta. Olen myös huomannut lieviä kuumia aaltoja. Etenkin iltaisin tunnen itseni todella lämpimäksi. Viime yönä heräsin siihen, että minulle on kuuma. Loppu yön nukuinkin ilman peittoa. Tämä on aivan uutta minulle, koska yleensä palelen koko ajan. Nukunkin aina yöhousut, pitkähihainen paita ja sukat päällä, jotta en yöllä heräisi siihen, että jäädyn.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Keskiviikko lähestyy. Saa nähdä, miten minulle käy. Onnistunko pistämään itseäni? Kyllähän sitä nyt yhden kerran itseään pistää, mutta kun se pitää tehdä 10 - 14 päivän ajan joka päivä.

 

Muuten olo on yllättävänkin hyvä ja positiivinen. Vihdoinkin tapahtuu jotain sellaista, joka voi johtaa raskauteen. Hymyilyttää ja samalla myös hirvittää!